MEDIÁLNÍ SPOLUPRÁCE

CHCETE NA PORTÁLU ROCKLIST PROPAGOVAT KONCERT, FESTIVAL A DALŠÍ HUDEBNÍ AKCE? TAK JSTE NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ!

ROCKLIST zveřejní tiskové zprávy, akce, plakáty, po dohodě i bannery.

MEDIÁLNÍ PARTNERSTVÍ

V případě mediálního partnerství poskytneme:

  • prostor pro jeho prezentaci v rámci reciproce (barterové dohody). Zpravidla to jsou: články, fotoreportáže, soutěže, reklamní banner.

Od mediálního partnera očekáváme:

  • rozmístění propagačních materiálů,  umístění reklamní plachty, uvedení loga mezi mediálními partnery akce na materiálech spojených s akcí, umístění loga na internetové prezentaci pořadatele, další možný reklamní prostor.

Jak by měla vypadat tisková zpráva ?

Ideálně tak, aby s nasazením článků a obrázků bylo co nejméně starostí. Tisková zpráva by měla mít optimální délku, protože v dnešní uspěchané době málokdo přečte třístránkový elaborát s podrobnou historií všech vystupujících kapel. Ideální délka je jedna strana formátu A4 běžným písmem, tiskovka může být i kratší.

 

Naše redakce nebude v tiskových zprávách opravovat pravopis, tak že zprávy s chybným pravopisem zveřejňovány nebudou. Důležité je i dodržování základních zásad týkajících se zejména mezer. Pište jednoduše, bez vychytávek, bez vložených tabulek, log v tiskových zprávách. Foto v min rozlišení 1200px přiložte zvlášť.

ROCKLIST se nebrání žádné formě spolupráce, určitě se dohodneme.

X