MEDIÁLNÍ SPOLUPRÁCE

CHCETE NA NAŠEM ONLINE MAGAZÍNU ROCKLIST PROPAGOVAT KONCERT, FESTIVAL A DALŠÍ HUDEBNÍ AKCE? TAK JSTE NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ!

ROCKLIST zveřejní tiskové zprávy, akce, plakáty, po dohodě i bannery.

V rámci ať už jednorázové či dlouhodobé mediální spolupráce poskytneme:

  • prostor pro prezentaci vaší akce v rámci reciproce (barterové dohody). Zpravidla to jsou články, fotoreportáže, soutěže, reklamní banner na našem webu.

Co očekáváme očekáváme?

  • bezplatný vstup na akci pro 2 osoby z naší redakce (akreditace/fotopass)
  • rozmístění propagačních materiálů,  umístění reklamní plachty (v případě naší účasti na akci dodáme), uvedení našeho loga mezi mediálními partnery akce na materiálech spojených s akcí, umístění našeho loga v internetové prezentaci pořadatele, další možný reklamní prostor.
  • přístup do VIP zóny
  • využívání služeb PRESS roomu
  • zdarma občerstvení (nealko, káva)

Jak by měla vypadat tisková zpráva ?

Ideálně tak, aby s nasazením článků a obrázků bylo co nejméně starostí. Tisková zpráva by měla mít optimální délku, protože v dnešní uspěchané době málokdo přečte třístránkový elaborát s podrobnou historií všech vystupujících kapel. Ideální délka je jedna strana formátu A4 běžným písmem, tiskovka může být i kratší.

V tiskových zprávách nebudeme opravovat pravopis, tak že zprávy s chybným pravopisem zveřejňovány nebudou. Důležité je i dodržování základních zásad týkajících se zejména mezer. Pište jednoduše, bez vychytávek, bez vložených tabulek, log v tiskových zprávách. Foto v min rozlišení 1200px přiložte zvlášť.

ROCKLIST se nebrání žádné formě spolupráce, určitě se dohodneme.

Loga ke stažení

Formát PNG

Formát JPG

 

 

X