MEDIÁLNÍ SPOLUPRÁCE
CHCETE NA NAŠEM ONLINE MAGAZÍNU ROCKLIST PROPAGOVAT KONCERT, FESTIVAL A DALŠÍ HUDEBNÍ AKCE? TAK JSTE NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ!
ROCKLIST zveřejní tiskové zprávy, akce, plakáty, po dohodě i bannery.
V rámci ať už jednorázové či dlouhodobé mediální spolupráce poskytneme:
- prostor pro prezentaci vaší akce v rámci reciproce (barterové dohody). Zpravidla to jsou články, fotoreportáže, soutěže, reklamní banner na našem webu.
Co očekáváme očekáváme?
- bezplatný vstup na akci pro 2 osoby z naší redakce (akreditace/fotopass)
- rozmístění propagačních materiálů, umístění reklamní plachty (v případě naší účasti na akci dodáme), uvedení našeho loga mezi mediálními partnery akce na materiálech spojených s akcí, umístění našeho loga v internetové prezentaci pořadatele, další možný reklamní prostor.
- přístup do VIP zóny
- využívání služeb PRESS roomu
- zdarma občerstvení (nealko, káva)
Jak by měla vypadat tisková zpráva ?
Ideálně tak, aby s nasazením článků a obrázků bylo co nejméně starostí. Tisková zpráva by měla mít optimální délku, protože v dnešní uspěchané době málokdo přečte třístránkový elaborát s podrobnou historií všech vystupujících kapel. Ideální délka je jedna strana formátu A4 běžným písmem, tiskovka může být i kratší.
V tiskových zprávách nebudeme opravovat pravopis, tak že zprávy s chybným pravopisem zveřejňovány nebudou. Důležité je i dodržování základních zásad týkajících se zejména mezer. Pište jednoduše, bez vychytávek, bez vložených tabulek, log v tiskových zprávách. Foto v min rozlišení 1200px přiložte zvlášť.
ROCKLIST se nebrání žádné formě spolupráce, určitě se dohodneme.
Loga ke stažení