Čerstvý vítr na české glamrockové scéně, formace Joker’s IV, vypustila na Valentýna do světa nový klip k singlu „We Can’t Fight It“ z připravovaného alba „Pink World“. Stojí za ním světoznámý švédský producent Per Aldheim, který spolupracuje například se skupinou Def Leppard.
V době, kdy tato česká kapela se zahraničními ambicemi album začala připravovat, bylo ještě cestování kvůli covidové pandemii značně omezené. A tak deska postupně vznikala velmi netradičním způsobem - na dálku. Nový singl je výjimečný tím, že jde o první baladu skupiny. Kluci v ní zpívají o nevyhnutelném rozchodu s milovanou. Debutové album vyjde v letošním roce.
Joker’s IV se během covidového období rozhodli, že dobu koncertního volna využijí po svém – vyměnili nefunkční členy kapely za nové, u nichž se setkali se stejnou chutí jít do toho naplno a společně se posunout na úroveň zahraničních formací. Tomu napomáhá spolupráce s uznávaným producentem, na kterého se dokázali napojit i přes zavřené hranice. Většina natáčení růžového se realizovala na dálku přes vzdálený přístup.
Producent Per Aldheim, který má na svém kontě například i nahrávky Def Leppard nebo Soilwork, se dokonce na desce objevuje jako vokalista. Při finalizování prvního singlu „Be Alive“ byli ve Stockholmu osobně totiž jen dva členové kapely, a tak do nahrávky zapojili i hvězdného hosta. Kvalita nahrávky i přes netradiční způsob nahrávání dosahuje zvuku světové kvality - ani v některých českých rádiích nepoznávají, že za nahrávkou stojí kluci z Frýdku-Místku. Joker’s IV se nyní posluchačům připomínají novým singlem s tematikou nešťastné lásky.
„Tenhle song jsme nahrávali čtyři dny. Našim cílem bylo znít jako rodilí mluvčí a nepředložit fanouškům píseň s českou angličtinou. Rozchod nám přišel jako aktuální téma, protože pokud chcete uspět v muzice, a vůbec venku, musíte tomu obětovat fakt všechno. Ten, kdo našel lásku, která to ustojí, měl by si jí vážit, protože to není samozřejmost,“ upřesňují hudebníci.
Singl „We Can’t Fight It“ z alba „Pink World“ měl premiéru 10. února na Spotify a dalších online hudebních platformách, premiéra klipu byla tematicky naplánována na svátek Svatého Valentýna 14. února.